محمد آذری
@Azari57
میدونید نه مشت خوردن ، نه تهمت شنیدن، نه ضربه خوردن، نه شکست خوردن بعد جنگیدن، نه بمباران نه موشکباران ، هیچ کدوم درد نداره، میدونید چی دردش خیلی خیلی بیشتره، اونجا که احمق حسابت میکنند!!!!!!! کاش دیپلمات های ما میدونستند!!!!
00:05 - 9 April 2026
360
Views
Replying to
@Azari57