۱/ بررسی مجدد و کنترل امتیازات پرونده‌های داوطلبان معترض آزمون‌های کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید و فرآیند آن از دیروز رسماً در تهران آغاز شد.
۲/ ضمن تشکر از تلاش مسئولین محترم وزارتخانه، ان‌شاءالله با رعایت حق الناس و احقاق حق داوطلبان عزیز، این ارزیابی‌ها نتایج قابل قبولی خواهد داشت و پرونده آزمون‌ها بسته خواهد شد.
10:06 - 22 October 2025



27 Replies

Profile picture of ‌پروانه کونانی‌
@Vafaabdy9922 October 2025
Replying to
باکمال تشکر از دکتر عظیمی‌راد، #حدنصاب_آزمون_کیفیت_بخش_گردد🙏🙏

@user17384174853322 October 2025
Replying to
بینهایت سپاسگزار تلاش شبانه روزی و شجاعانه شما هستیم.نام شما به عنوان قدرتمندترین نماینده جهت احقاق حق مظلومین در تاریخ ثبت خواهد شد.

@user1738406266522 October 2025
Replying to
با عرض سلام و خداقوت خدمت شما نماینده به حق و مردمیتلاش شما از اسفند ماه پارسال را شاهد هستیم و از اینکه ما داوطلبین مظلوم #کیفیت_بخشی را تنها نگذاشتید ازشما بسیاااار ممنونیم امیدواریم سازوکاری درست بعد از فاجعه اعلام نتایج دوم اسفند و بالابردن حدنصاب،تعیین شودو گوشه ای از این ناعدالتی ها جبران شود

@user1738406266522 October 2025
Replying to
با عرض سلام و خداقوت خدمت شما نماینده بحق و مردمیتلاش شما از اسفند ماه پارسال را شاهد هستیم و از اینکه ما داوطلبین مظلوم #کیفیت_بخشی را تنها نگذاشتید ازشما بسیاااار ممنونیم امیدواریم سازوکاری درست بعد از فاجعه اعلام نتایج دوم اسفند و بالابردن حدنصاب،تعیین شودو گوشه ای از این ناعدالتی ها جبران شود

@user1738406266522 October 2025
Replying to
با عرض سلام و خداقوت خدمت شما نماینده به حق و مردمیتلاش شما از اسفند ماه پارسال را شاهد هستیم و از اینکه ما داوطلبین مظلوم #کیفیت_بخشی را تنها نگذاشتید ازشما بسیاااار ممنونیم امیدواریم سازوکاری درست بعد از فاجعه اعلام نتایج دوم اسفند وبالابردن حدنصاب،تعیین شودو گوشه ای از این ناعدالتی ها جبران شود

@user17398579159422 October 2025
Replying to
با تشکر از دکتر عزیز🔴باید شفاف سازی بشه که بالابردن حد نصاب به حق بوده یا خیر#اقای_دکتر لطفا چند پرونده قبولی رو هم بررسی کنید، چون اداره کل برخی استان ها تایید کرده بودند که پرونده قبولی ها رو بررسی نکردن پس چطور بهشون در کارنامه دوم نمره اضافه شده؟؟!!

@user1738406266522 October 2025
Replying to
با عرض سلام و خداقوت خدمت شما نماینده به حق و مردمیتلاش شما از اسفند ماه پارسال را شاهد هستیم و از اینکه ما داوطلبین مظلوم #کیفیت_بخشی راتنها نگذاشتید ازشما بسیاااار ممنونیم امیدواریم سازوکاری درست بعد از فاجعه اعلام نتایج دوم اسفند و بالابردن حدنصاب،تعیین شودو گوشه ای از این ناعدالتی ها جبران شود

@user1738406266522 October 2025
Replying to
با عرض سلام و خداقوت خدمت شما نماینده به حق و مردمیتلاش شما از اسفند ماه پارسال را شاهد هستیم و از اینکه ما داوطلبین مظلوم #کیفیت_بخشی را تنها نگذاشتید ازشما بسیااار ممنونیم امیدواریم سازوکاری درست بعد از فاجعه اعلام نتایج دوم اسفند و بالابردن حدنصاب،تعیین شودو گوشه ای از این ناعدالتی ها جبران شود

@user17398579159422 October 2025
Replying to
با تشکر از دکتر عزیز🔴باید شفاف سازی بشه که بالابردن حد نصاب به حق بوده یا خیر#اقای_دکتر لطفا چند پرونده قبولی رو هم بررسی کنید، چون اداره کل برخی استان ها تایید کرده بودند که پرونده قبولی ها رو بررسی نکردن پس چطور بهشون در کارنامه دوم نمره اضافه شده؟؟!!

@user17384174853322 October 2025
Replying to
زمانی حق الناسی به گردن وزارت نیست که در آزمون #کیفیت_بخشی حد نصاب شرعی قانونی و واقعی آزمون که همان #حدنصاب_اولیه است اعمال شود.

@user17384174853322 October 2025
Replying to
وزارت آپ در فاجعه ی یک اسفند در اقدامی بی رحمانه حدنصاب آزمون #کیفیت_بخشی را بالا برد و موج ناامیدی و بی اعتمادی در جوانان تحصیلکرده و مظلوم به راه انداخت این اقدام خانواده ها را ناامید و رنجیده کرد.برای جبران آن بایستی #حدنصاب_اولیه اعمال گردد تا حق الناس به گردنش نباشد

Profile picture of ‌marziye Amd‌
@user17398574632422 October 2025
Replying to
با تشکر از دکتر عزیز🔴باید شفاف سازی بشه که بالابردن حد نصاب به حق بوده یا خیر#اقای_دکتر لطفا چند پرونده قبولی رو هم بررسی کنید، چون اداره کل برخی استان ها تایید کرده بودند که پرونده قبولی ها رو بررسی نکردن پس چطور بهشون در کارنامه دوم نمره اضافه شده؟؟!!

Profile picture of ‌marziye Amd‌
@user17398574632422 October 2025
Replying to
با تشکر از دکتر عزیز🔴باید شفاف سازی بشه که بالابردن حد نصاب به حق بوده یا خیر#اقای_دکتر لطفا چند پرونده قبولی رو هم بررسی کنید، چون اداره کل برخی استان ها تایید کرده بودند که پرونده قبولی ها رو بررسی نکردن پس چطور بهشون در کارنامه دوم نمره اضافه شده؟؟!!!!

@user17384174853322 October 2025
Replying to
کیفیت بخشی متقاضی اعمال #حدنصاب اولیه است.شما تمام قد پشتوانه داوطلبین مظلوم بودید در ایستگاه آخر حد نصاب شرعی، قانونی، واقعی و اولیه ما را به ما هدیه دهید 🙏

@user17529998561522 October 2025
Replying to
درود بر شرف و وجدان های بیدار  جناب دکتر #عظیمی_راد نام شما تا ابد در تاریخ مجلس دوازدهم ماندگار خواهد شد امیدواریم ندای عدالت خواهی شما #قرص_بیداری باشد برای وجدان نمایندگان و مسولین خفته در خانه ملت!!!! #کیفیت_بخشی

@user17529998561522 October 2025
Replying to
درود بر شرف و وجدان های بیدار  جناب دکتر #عظیمی_راد نام شما تا ابد در تاریخ مجلس دوازدهم ماندگار خواهد شد امیدواریم ندای عدالت خواهی شما #قرص_بیداری باشد برای وجدان نمایندگان و مسولین خفته در خانه ملت!!! #کیفیت_بخشی

@user17529998561522 October 2025
Replying to
درود بر شرف و وجدان های بیدار  جناب دکتر #عظیمی_راد نام شما تا ابد در تاریخ مجلس دوازدهم ماندگار خواهد شد امیدواریم ندای عدالت خواهی شما #قرص_بیداری باشد، برای وجدان نمایندگان و مسولین خفته در خانه ملت!!! #کیفیت_بخشی

@user17384174853322 October 2025
Replying to
همه میدانند خدا هم میداند که قبولی های هشت مهر با حد نصاب اولی استخدام شدن اعمال حد نصاب اولیه مشروع و قانونی است .#کیفیت_بخشی

@user17384230877323 October 2025
Replying to
انشاءالله خدا دل همه ی داوطلبان کیفیت بخشی رو تو ایستگاه پایانی شاد کنه به حق حضرت مادر، فاطمه زهرا (ص)کسی نا امید از درگاه خداوند برنگردد