۱/ بررسی مجدد و کنترل امتیازات پروندههای داوطلبان معترض آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید و فرآیند آن از دیروز رسماً در تهران آغاز شد.
با تشکر از دکتر عزیز🔴باید شفاف سازی بشه که بالابردن حد نصاب به حق بوده یا خیر#اقای_دکتر لطفا چند پرونده قبولی رو هم بررسی کنید، چون اداره کل برخی استان ها تایید کرده بودند که پرونده قبولی ها رو بررسی نکردن پس چطور بهشون در کارنامه دوم نمره اضافه شده؟؟!!