اگر میشه منو دیگه مخاطب پیام هاتون قرار ندید متاسفانه دوتاتون ادب ندارید جفتتون ویراست از همدیگه توی صفحتون گذاشتید همینطوری دارید ادامه میدین شرمنده اینو میگم اما برای هر دو طرف متاسفمخجالت بکشید نه شما دختر انقلابی!نه شما پسر انقلابی!دیگه نمیخوام پیام های شما دوتا رو ببینم اگر میشه لطف کنید
