16 April 2026بادلی #خون می نویسم ادامه #آتش_بس یعنی شکست #ایران درهمه جبهه ها#منطقه ای ،#هسته ای ،#موشکی،#تنگه_هرمز #نظامی دشمن با حربه پذیرفتن سوری شروط #آتش_بس که از زبان #عمروعاص زمانه وگرای #ظریفانه گرفت #مذاکره را جهت بازیابی و تجهیز وتنفس نیروهاواسرائیل استفاده کرد ودرحال پایش اطلاعات وحمله مجدداست..818119.4k6894
بچه های بالا@BACHEBALA • 15 April 2026🎥 فقط ببینید با چه خوک هایی داریم میجنگیم ...🤬🤬....🔻خوبه که بچه های ایرانی کشته بشن01:032 MB
@BACHEBALA • 15 April 2026