🎥 فقط ببینید با چه خوک هایی داریم میجنگیم ...🤬🤬....🔻خوبه که بچه های ایرانی کشته بشن2 MB
@BACHEBALA16 April 2026Replying to🎥 فقط ببینید با چه خوک هایی داریم میجنگیم ...🤬🤬....🔻خوبه که بچه های ایرانی کشته بشن2 MB
@House_Of_the_analyst16 April 2026Replying toحاجی شما بری هالیوود به مولا برای هر سناریو که بنویسی تقریبا۲میلیون دلار میگیری،دیگه دغدغه برق،آب،گاز،نان،چای،گوشت،مرغ،مسکن،خودرو،ازدواج بچه هات وغیره رو هم نداری،جدی بگیر استعدادت رو سالار
@Mojtaba6911316 April 2026Replying toبخدا که دقیقا داریم مسیر جنگ دوازده روزه رو میریمفقط خداکنه اینبار آخر راه شکست تمام دستاورد ها نباشه#نه_به_آتش_بس#انتقام
@user17761844087116 April 2026Replying toموزیانه بامردم همراه میشوندلکن مترصدفرصتی برای ضربه زدن به کشورندازکسانیکه سلولهای جوانی ومیانسالیشان درغرب پرورش پیداکرده انتظاری جزخیانت نداشته باشیدفریدونهاوظریفهانیستندلکن افکاروهدفی که داشته ودارندکماکان ساعی وجاریست .برخوردباخاعنین دریقه سفیدهاوبرداشتن مصلحتهاتقاضای همگان است
@YazdanfarMashhad16 April 2026Replying toایران و شکست!!!!نه......هیچ وقت کلمه ی #ایران رو کنار کلمه ی شکست نذارید...ایران کلمه نیست ایران یک جریانه یک امیده یک اصله که وصل به خداست...
@user17761844087117 April 2026Replying toدرودبرتودلاورمن هیچوقت باورنکردم ونمیکنم ک ذیپلماستهای برجامی وظریفچیهابرای مملکت ماابی گرم کنندانهاتعهدداده اندتاایران رازمین بزنندکاش تاریخ خوانده بودندکاش میدانستندتاریخ بی رحمانه مخربین وخاعنین ب وطن رافراموش نمیکند