یادم نیست کی ولی دوچرخه گرفته بودن برام، ته پارکمون یه حوضه، بد من داشتم با سرعت میرفتم؛ ترمز گرفتم دوچرخه رو چرخوندم (دریفت کشیدم) بد بچه یزرگای پارک تشویقم کردن و اینا (تقریبا همسن الان من بودن)ذوق کردم همونو اومدم با سرعت برم رفتم تو دیوار🥀
This post was deleted by the post author.
@BXISHI15 April 2026یادم نیست کی ولی دوچرخه گرفته بودن برام، ته پارکمون یه حوضه، بد من داشتم با سرعت میرفتم؛ ترمز گرفتم دوچرخه رو چرخوندم (دریفت کشیدم) بد بچه یزرگای پارک تشویقم کردن و اینا (تقریبا همسن الان من بودن)ذوق کردم همونو اومدم با سرعت برم رفتم تو دیوار🥀
This post was deleted by the post author.