ایهالناس ، شهر صور لبنان رو بمباران کردند الان !مگه آتش بس نشده ؟!چرا مردم رو مضحکه میکنن با آتش بسی که از ثانیه اول نقض شده ؟!تکلیف لبنان که به خاطر ما اومد وسط میدون چی میشه !!؟ لبنان کلی شهید داد ، کلی آواره شده اند خانواده های مجاهدینشونتکلیف لبنان چی میشه الان ؟!…Show more
♨چند نکته درباره اعلامیه شعام:۱. اعلام پیروزی برای امری که هنوز چیزی معلوم نیست و منوط به مذاکره شده عجیب نیست؟۲. اعلام جشن در حالیکه اربعین رهبر ماست و هنوز بدن شریف ایشان تشییع نشده عجیب نیست؟۳. ترامپ اعلام نکرده من شرایط ایران را پذیرفتم، بلکه گفته من پذیرفتم براساس.....ادامه👇Show this thread