آخه این چه کارزاریه؟ چرا برخی انقلابیون نمیخوان متوجه بشوند الان وقت حرف از استیضاح نیست؟ تمام اعتراضات بحق نسبت به مصاحبهی شرمآور پزشکیان با این کارزارهای کذایی به باد میرود. یکم از حباب خودتون خارج شید برادرا
This post was deleted by the post author.
@Babamiri4710 July 2025Replying to andآخه این چه کارزاریه؟ چرا برخی انقلابیون نمیخوان متوجه بشوند الان وقت حرف از استیضاح نیست؟ تمام اعتراضات بحق نسبت به مصاحبهی شرمآور پزشکیان با این کارزارهای کذایی به باد میرود. یکم از حباب خودتون خارج شید برادرا
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandحالا استیضاحم شد مملکت به هم ریخت دشمنم پشت مرز آمادهس ببینیم شماها که ادعای فهم و انقلابیگری دارید جلوی خونریزی رو میگیرید یا صدبرابر میکنید!! ادم تعجب میکنه از بعضی نظرات مشعشع!!!
@Babamiri4710 July 2025حضرات انقلابی مقایسه خندهداری هم بین استیضاح پزشکیان با عدم کفایت سیاسی بنیصدر میکنن که دیگه در نوع خودش نوبره... اونموقع کل ایران فهمیده بود بنیصدر جاسوسه و همه میگفتن مرگ بر بنی صدر، الان چی؟ آخه یکم فکر کنید
@E_Sahbayi10 July 2025Replying to and 3 othersیعنی به نظرتون صبر کنیم تا کل ایران بفهمه ایشون بی کفایته بعد ایشون رو استیضاح کنیم؟!اتفاقا الان که توی جنگ هستیم نباید اجازه بدیم بالاترین مقام اجرایی ما جاده صاف کن دشمن برای ریختن خروارها بمب بر سر ما باشه.یعنی صبر کنیم حضرات با دیپلماسی حقارت و ذلت خدای نکرده آقا رو به مسلخ ببرن؟! از شما بعیده
@E_Sahbayi10 July 2025Replying to and 3 othersیه زمانی دشمن صهیونیست ترور می کرد می گفتن نکنه جواب بدیم که اونها منتظر همین هستند.بعدتر گفتن نکنه به بی حجابی کاری داشته باشید که فتنه می شه.الان هم می گن نکنه انتقاد کنیم از غربگداها که...این یعنی خودکشی از ترس مرگ