post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌سیدمحمد بابامیری‌
@Babamiri4710 July 2025
Replying to and
آخه این چه کارزاریه؟ چرا برخی انقلابیون نمی‌خوان متوجه بشوند الان وقت حرف از استیضاح نیست؟ تمام اعتراضات بحق نسبت به مصاحبه‌ی شرم‌آور پزشکیان با این کارزارهای کذایی به باد میرود. یکم از حباب خودتون خارج شید برادرا
Profile picture of ‌نور‌
@Nooralanoor10 July 2025
چقد دیگه باید خون ریخته بشه؟!
Profile picture of ‌سیدمحمد بابامیری‌
@Babamiri4710 July 2025
حالا استیضاحم شد مملکت به هم ریخت دشمنم پشت مرز آماده‌س ببینیم شماها که ادعای فهم و انقلابیگری دارید جلوی خونریزی رو میگیرید یا صدبرابر میکنید!! ادم تعجب میکنه از بعضی نظرات مشعشع!!!
Profile picture of ‌سیدمحمد بابامیری‌
@Babamiri4710 July 2025
حضرات انقلابی مقایسه خنده‌داری هم بین استیضاح پزشکیان با عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر میکنن که دیگه در نوع خودش نوبره... اونموقع کل ایران فهمیده بود بنی‌صدر جاسوسه و همه میگفتن مرگ بر بنی صدر، الان چی؟ آخه یکم فکر کنید
Profile picture of ‌احسان صهبائی‌
@E_Sahbayi10 July 2025
یعنی به نظرتون صبر کنیم تا کل ایران بفهمه ایشون بی کفایته بعد ایشون رو استیضاح کنیم؟!اتفاقا الان که توی جنگ هستیم نباید اجازه بدیم بالاترین مقام اجرایی ما جاده صاف کن دشمن برای ریختن خروارها بمب بر سر ما باشه.یعنی صبر کنیم حضرات با دیپلماسی حقارت و ذلت خدای نکرده آقا رو به مسلخ ببرن؟! از شما بعیده
Profile picture of ‌سیدمحمد بابامیری‌
@Babamiri4710 July 2025
دکتر عزیز لطفا ارام باشید.اینقدر هم نباید یک بُعدی تاخت.گاهی اینطور بی‌مهابا جلو رفتن نتیجه‌عدم نگاه همه‌جانبه است و فرصتیه که دشمن منتظرشه.فی‌الحال که مردم متحدشدند بازم اصلاحاتیا با پروپاگاندا دارند شکاف اجتماعی ایجاد می‌کنند وای به روزی که استیضاح بیاد وسط.فکر کن یه فتنه ۸۸ به جنگ فعلی علاوه بشه!
یه زمانی دشمن صهیونیست ترور می کرد می گفتن نکنه جواب بدیم که اونها منتظر همین هستند.بعدتر گفتن نکنه به بی حجابی کاری داشته باشید که فتنه می شه.الان هم می گن نکنه انتقاد کنیم از غربگداها که...این یعنی خودکشی از ترس مرگ
18:58 - 10 July 2025

1 Reactions
105 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سیدمحمد بابامیری‌
@Babamiri4710 July 2025
اون مسائل رو ما قبول نداریم. همه را با یک چوب مرانید دکتر. شما اگر یک نگاه کلی به پُست‌های من بکنید متوجه می‌شوید مواضع ما سرشار از نفی شیوه محافظه‌کارانه است.