سیدمحمد بابامیری
@Babamiri47
#رهبر_شهید
امسال بی تو روضهی ارباب میرویم
از جانب تو، بیدل و بیتاب میرویم
آن صندلی خالی تو روضهای جداست
با چشم خون به دیدن این قاب میرویم
هر شب به بوستانِ مراثیِ کربلا
با یاد باغِ پرپرِ میناب میرویم
ای چشمهی زلال، مسیرِ تو روشن است
ما کِی به راهِ تیرهی مرداب میرویم؟
#
سيدمحمدباباميری
01:46 - 24 June 2026
13
Views
Replying to
@Babamiri47