#رهبر_شهید امسال بی‌ تو روضه‌ی ارباب می‌رویماز جانب تو، بیدل و بی‌تاب می‌رویمآن صندلی خالی تو روضه‌ای جداستبا چشم خون به دیدن این قاب می‌رویمهر شب به بوستانِ مراثیِ کربلابا یاد باغِ پرپرِ میناب می‌رویمای چشمه‌ی زلال، مسیرِ تو روشن استما کِی به راهِ تیره‌ی مرداب می‌رویم؟#سيدمحمدباباميری
01:46 - 24 June 2026

13 Views