زنده ایم به امید روزی که انتقام همه شهدای سیستان رو با قصاص عبدالخبیث و تخریب مسجد ضرارش بگیریم . آمین 🤲

iri@Bahmani6 May 2023یه سوالی که همیشه برای من پیش میاد اینه که با توجه به اینکه هدف از سینما تو همه کشورها حمایت از عزت و فرهنگ و نظام اون کشور هاست .پس چرا تو کشور ما هدف سینما، تخریب عزت و فرهنگ و اعتقادات و نظام کشوره .حالا چرا با این وضعیت تعطیلش نمی کنیم ؟ واقعایکی به من جواب بده وجود این سینما چه خاصیتی داره ؟