آقای دکتر جبلی عزیز ، پیشنهادی جهت پر بار تر شدن تلویزیون خدمتتون داشتم .آیا امکان نداره شبکه های استانی سیما به شبکه دیجیتال ملی متصل بشن که ما حدود 30شبکه دیگه بدون ایجاد هزینه ای داشته باشیم .تنوع خیلی خوبی هم ایجاد می کنه .برای آشنایی مردم با هم دیگه هم خیلی مفیده .ممنون