در یکسال گذشته که میزان استفاده از سکوهای داخلی افزایش پیداکرد،توان وزارتخانه برای توسعه زیرساختهای داخلی بسیج شد ودر این مدت رکورد جدید6.5 ترابیت بر ثانیه برای ترافیک داخل در آذر ماه(جام جهانی)ثبت شد که حاکی از آمادگی زیرساختهای ارتباطی کشور است.خداقوت به همکارانم در تنظیم و زیرساخت.#بیست_ماه_خدمت
