21 May 2023
نومید و مفلسیم و نداریم هیچکسلطفی کن ای کریم و بفریاد ما برس
سلام آقای انجیدنی ، لطفا نظارت رو بیشتر کنید . نکنه شبیه اینستاگرام و وات ساب و توییتر بشیم .کم باشه خوب باشه بهتر از اینه که زیاد باشه و ناسالم .
21:21 - 21 May 2023

1 Reactions
250 Views