2d
نمیدونم چرا برگشتم، ولی مهم نیست . مهم اینه من اینجام، دوباره . با ورژنی متفاوت تره. تعاملگرای قدیمی یا الله✋🏼
عه سلام ؛همچنان نوتیف روشنه ‌. ‌
08:39 - 25 June 2026

30 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ابوالمَشـاکِل⁵⁹؛‌
Replying to
سلامم، همچنین