2d
نمیدونم چرا برگشتم، ولی مهم نیست . مهم اینه من اینجام، دوباره . با ورژنی متفاوت تره. تعاملگرای قدیمی یا الله✋🏼
Profile picture of ‌خانومِ تسنیم | ᴍɪꜱꜱ ᴛᴀꜱɴɪᴍ‌
Replying to
عه سلام ؛همچنان نوتیف روشنه ‌. ‌
سلامم، همچنین
13:19 - 25 June 2026