خوب به حرف ما رسیدید در لایه های پنهان نظام خزیده و از هر اهرمی برای فشار به ملت استفاده می کنند...زندگی مردم بدبخت هم یه جوری شده اگر اعتراض کنند اغتشاشگران سریع دست به کار می شن و اگر اعتراض نکنند سیاسیون کثیف و خزیده در لایه های پنهان این را تحمل مردم حساب می کنند و فشار را بیشتر می کنند.