چجوری مثلا یکدل می شدیم؟!
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersعرض کرده بودم، نصیحت مسئول ولو تند باشد، با تحقیر و نکوهش فرق دارد...آدم ها متفاوت می بینند. به قول آقا سلیقه سیاسی و درجه ایمانیشان تفاوت دارد ولی به صرف این تفاوت نباید ابتدا به ساکن کسی را راند.ولی جوری رانده ایم که در ویراستی، یکی دو موضع به نفع فلان کس مساوی می شود با دشمنی اسلام!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersکسی رو تحقیر نکردیم ولی واقعیات جبهه انقلاب اینه که مثل سپاه امیرالمؤمنین شدیم که درباره شون فرمودند سپاه معاویه برافراشته خود مصمم اند اما شما بر ایمان خود سست و ضعیف هستید.اگر این سستی و بی بصیرتی نبود اوضاع الان اینگونه نبود. بعضی ها با اینکه می دونستن اصلاحات یه روده راست توی شکم ندارند ولی..
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersبله برادر عزیز از این سنگین تر هم داریم. حضرت فرموده اند (نقل به مضمون) اگر ما می خواستیم در صدر اسلام مثل شما سست باشیم و عموزادگان و... خود را در جهاد نمی کشتیم الان پرچم اسلام سرپا نبود. ولی آقا می گوید اتحاد!آیا ما در پیروی خط به خط از فرامین ولی محکمیم؟من محکم می گویم خیر!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersاجازه بدید قبول نکنم،لایحه عفاف و حجاب رو به بهانه شعله ور شدن اغتشاش و سوءاستفاده دشمنان و شکست وحدت اجراء نکردن، ولی الان در این شرایط حاد و شکننده این برنامه حذف ارز ترجیحی که از قبل معلومه که شکست می خوره رو دارن اجراء می کنن... اقتصاد رو می تونیم جراحی کنیم اما مسئله حجاب خطرناکه؟!
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersبرای قبول کردن کسی نگفتم.ببینید یک مولفه را باید حتما ببینید. خطرناک ترین دشمن، آن ضدانقلابی است که برای منافعش در ساختارهای نظام مخفی شده و صددرصد رایش اصلاحاتی است. قدرت سیاسی و مالی و رسانه هم دارد. اگر از راه قانونی جمعشان نکنید می زنند زیر میز بازی و جنگ داخلی می شود!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersخوب به حرف ما رسیدید در لایه های پنهان نظام خزیده و از هر اهرمی برای فشار به ملت استفاده می کنند...زندگی مردم بدبخت هم یه جوری شده اگر اعتراض کنند اغتشاشگران سریع دست به کار می شن و اگر اعتراض نکنند سیاسیون کثیف و خزیده در لایه های پنهان این را تحمل مردم حساب می کنند و فشار را بیشتر می کنند.
@Qariq7 January 2026Replying to and 99 othersخیر. اشتباه می کنید. سکوت به معنی ناآگاهی نیست.رئیس مجلس انقلابی را کوبیدند به تندترین وجه بعد رهایش کردند و هر خطایی هم داشت در فضای دوقطبی دیگر اعتمادی نبود که نصیحت اثر کند.قالیباف را دادید دست رسانه های زنجیره ایحالا خیال می کنید بعد از قالیباف از جلیلی می گذرند؟ خیر.راه فقط برادریست!
@Amraie13637 January 2026Replying to and 99 othersالان توی خیابون با تصمیمات اشتباه آقایون،برادر به برادر رحم نمیکنه .خون جوونهامون داره کف خیابون شهرستانهای دور و نزدیک ریخته میشه بعد میخواید لی لی به لالای مقصران بذاریم .بابا مردم اعتراض دارن،پشت نظامشون ایستادن این حقشون نیست به والله.شاید شما طاقت بیارید ،خیلی ها نمی تونن یه لقمه نون تهیه کنن.
@Bandeh_khoda8 January 2026Replying to and 99 othersهیچ وقت به این فکر کردی که سهم خودت و همفکران فحاش و سیاهنمای غرغروی خودت، در این اغتشاشات و آشوبها، چقدره؟؟؟اگر بگی شماها هیچ سهمی در راهاندازی این آشوبها نداشتید، میزان تقوا و انصاف و تعقل خودت رو به همه ثابت میکنی!!
@Bandeh_khoda8 January 2026Replying to and 99 othersپس معتقدی که تو و همفکرانت هیییییییچ سهمی در ایجاد این آشوبها ندارید؟؟؟؟یک خبر بد دارم برات:روزی که جناب عزرائیل قبض روحت کنه ناگهان نحوه تاثیرگذاری تو و همفکرانت در ایجاد این آشوب و اغتشاش و قتل و غارت، برات آشکار خواهد شداون روز نه فرصتی برای توبه داریو نه برای جبران!خدا به دادتون برسه