قضا و قدر الهی بر این است که ما ایرانیها ،حتما اسراییل را نابود خواهیم کرد و با آیاتش و فرمایشات پیامبرانش و امامانش بر آن مهر حتمیت زده ،لذا تاخیر در آن اصلا جایز نیست ...
@Bardia_A14 April 2026Replying toقضا و قدر الهی اگر تغییر پذیر نباشد که نیست ، اما میتواند عقب و جلو شود ، سبک و سنگین شود ، تغییراتی داشته باشد ،مثلا مأموریت به قوم دیگری واگذار شود و ...#حزب الله رها شد#مسولین دروغ میگویند#غربگدایان هنوز تصمیم گیر هستند#و....
@alifareghi14 April 2026Replying to andعجیبه...حزب الله موفقیتهای امروز خودش رو از ما میدونه، تشکر هم میکنه و ابراز میکنه که تنگه هرمز رو بخاطر ما بسته اند اما یه عده ای در اینجا برعکس میگن... مسئولین هم دروغ نگفته اند و پای کار لبنان هستیم و کمکها ادامه دارد.شما نمی بینید. کمک هم که فقط حملات نظامی نیست
@Bardia_A14 April 2026Replying to andلطفاً خلط مبحث نکنید ، شما این چند روز تقریباً از بیشتر مسولین ،عدم هر گونه مذاکره با آمریکا را نشنیدید؟!برعکس نفرمایید!حزبالله نظامی به نفع ما وارد میدان شد و الان هم بزرگترین کمک به آنها نظامی است،چشمانمان باز و اخبار را از کانالهای خودی و مردم در خیابان را دنبال میکنیم ، تشریف بیارید و ببینید!
@alifareghi14 April 2026Replying toیعنی کمکهای لجستیکی نظامی که ما همیشه و در جنگ 40 روزه و حتی الان به حزب الله داریم، کمک نیست!؟یعنی روز اول آتش بس که تنگه رو باز کردیم اما بخاطر نقض توسط اسرائیل علیه لبنان، دوباره بستیم کمک نیست!؟بزرگترین ضربه به آمریکا و کمک به لبنان، همین بسته بودن تنگه است.شما کارشناس نظامی هستی!؟
@alifareghi15 April 2026Replying toآیا در طول این ۴۷ سال، تاهمین امروز، کمکهای ما به حزب الله قطع شده!؟؟ خیرآیا کمک فقط نظامی است!؟ خیرآیا حزب الله از ما ناراحت است!؟ خیرآیا دولت لبنان با ماست!؟ خیرآیا ما می ترسم!؟ خیرآیا بلد نیستیم!؟ خیرآیا اطلاعات ما، مردم، کافی است!؟خیرپس، سکوت و اعتماد به مسئولین که یکیش رهبری است کار ماست