14 February 2023
هیئتی که هزینه آن را شاه میداد! اگر این روزها اقدامات برخی از افرادی که خودشان را عاشق اهل بیت (ع) معرفی می کنند اما برخلاف مسیر اسلام، روزی از همجنس بازان حمایت و روزی علیه جمهوری اسلامی سخن می گویند، برایتان قابل هضم نیست توجه شما را به سند محرمانه دربار شاهنشاهی جلب می کنم#ویرشت
Profile picture of ‌محمد طاها دلیری✅‌
@MOHAAMADD14 February 2023
طبق این سند سلیمان بهبودی رئیس تشریفات دربار شاهنشاهی خطاب به تیمسار علوی کیا قائم مقام ساواک اعلام می کند طبق هر ساله به دستور محمدرضا شاه پول برگزاری مراسم روضه خوانی ایام عاشورا را به حساب شعبان جعفری (شعبان بی مخ) واریز کرده است!#شایان_مصلح#جمهوری_اسلامی_ایران#ویرشت
Profile picture of ‌محبوبه مرادی‌
@MahMoradi14 February 2023
Replying to
پس چرا طرفداران‌شون حرمت عاشورا رو ندارن؟ و عزاداران رو مسخره میکنن که بعد۱۴۰۰سال،مراسم میگیرن! مشخصه پیشوا شون هیچ حرمتی برای امام حسین قائل‌نبوده ... پیشوایی که چادر فاطمی از سر زن‌ها میکشید...و انسان ایرانی را با سگ آمریکایی برابر می‌دانست...کاش لااقل اسم «کاپیتولاسیون»به گوشتان خورده باشد
وقتی روضه و هیأت، لیبرال باشه پولش رو پهلوی که هیچ بدتر از پهلوی هم حاضره هم پول خرجش کنه، هم امکانات و اقامت و شبکه و... همه چی پرداخت کنه... شعبان بی مخ ها هنوز هم هستندخروجی اون هیأت قرار نیست آدم باشه و ثمره ای برای دین و دین داری داشته باشه
00:48 - 15 February 2023

2 Reactions
61 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حمید سعادتمند‌
@Hamid_Saadatmand13 April 2023
مثل این هیأت‌ها در جمهوری آذربایجان هم هست، به وفور آدمهای ملی‌گرا را می‌بینیم که عزاداری میکنند ولی دانسته یا ندانسته در خدمت اهداف صهیونیزم و ضدشیعه هستند.برای امام حسین(ع) عزاداری میکنند اما کاملا در خدمت شمر و یزید زمان هستند. به خاطر همین است که شهید مطهری میگویند شمر زمانه‌ات را بشناس!