امشب با این پلاکارد میدان انقلاب بودم چند تا هم اضافه داشتم دادم به مردم با اعتراض یه عده کم عقل خشک مغز انتظامات مجبور به جمع اوری از دست مردم شداما من تحویل ندادم با چند نفر هم بحث شدید شد برای جلوگیری از تشنج فقط اوردمش پایین @Bazargan_ir #بازدارندگی_هسته_ای