7 March 2026
امشب با این پلاکارد میدان انقلاب بودم چند تا هم اضافه داشتم دادم به مردم با اعتراض یه عده کم عقل خشک مغز انتظامات مجبور به جمع اوری از دست مردم شداما من تحویل ندادم با چند نفر هم بحث شدید شد برای جلوگیری از تشنج فقط اوردمش پایین ‎@Bazargan_ir #بازدارندگی_هسته_ای
سلام آقای اسدی عزیز، من، شما و همه هموطنان حق داریم هرآنچه رو احساس می کنیم به بقای ایران عزیز و این انقلاب کمک می کنه مطالبه کنیم.و از شما هم ممنونم که پیگیر مطالبه خودتون هستین، اما دلیل نمیشه مخالف خودمون که هم همسنگر ماست و علیه جهانخواران جنایتکار به میدون اومده رو با الفاظ اینچنینی خطاب کنیم
00:56 - 7 March 2026

136 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Ashkan Asadi‌
@user1750605731267 March 2026
Replying to and
چه خون دلها خورد علی از این جماعت سربه سجود ایه خوانرهبری یک جمله گفت مذاکره شرافتمندانه نیست عاثلانه نیستوحوش حمله کردند که رهبری جنگ طلبه ویرانی طلبهاز موضع کوتاه اومدنشما فکر کن رهبری برای همچین موضعی اینقدر تنها بودندحالا میفرمودن بمب میخوامبه خدا اگر تست هسته ای کرده بودیم الان زنده بودند