🐝 دانشگاه ها و رشته‌های دانشگاهی متناسب با نیاز جامعه و حل مشکلات صنعت شکل نگرفته‌اند. سالانه چند هزار مقاله و فارغ‌التحصیل ارشد و دکتری داریم اما نمود عینی آن را در رفاه و آسایش جامعه نمی‌بینیم!! به نظرتون چرا توی تولید علم رتبه داریم اما در رفاه و آسایش نه؟؟؟؟!مثال بارز آن در زنبورداری است!!
16:59 - 5 April 2023



4 Replies

Profile picture of ‌فروز سدا‌
@YuzIrani5 April 2023
Replying to
ممکن است بیشتر توضیح بدهید

Profile picture of ‌یحیی ف‌
@Yahya2375 April 2023
Replying to
باسلام به نظر من علم ما از آزمایشگاه وکتابخونه بیرون نمی آد تا به عملیاتی بشه درنتیجه تاثیر چندانی نه درتولید ونه در رفاه ایجاد نمیشه

Profile picture of ‌وَلیِ پوریا‌
@Valiy_e_pouriya5 April 2023
Replying to
عالم بی عمل به چه ماند؟

Profile picture of ‌مهدی همت منش‌
@mehdihematmanesh6 April 2023
Replying to
سلام چون مقالات معمولا بر اساس نیازها واقعی تدوین و تهیه نمیشن و بیشتر حکم گرفتن نمره اضافی رو تو دانشگاه ها دارن ضمن اینکه تعامل درستی تو هیچ یک از ارکان یک شغل به صورت سلسله مراتبی در کشور نداریم