تنهایی یعنی اونی رو که دوسش داری کنارت نباشه... بقیه که همیشه موهوم بودن... خب؟ :)
iri@Bi_seda_neveshtamat18 March 2026تنهایی یعنی اونی رو که دوسش داری کنارت نباشه... بقیه که همیشه موهوم بودن... خب؟ :)
@Bi_seda_neveshtamat5 March 2026علاوه بر اینکه با موشکامون خیابوناتونو صاف میکنیم... . دهنتونم آسفالت میکنیم. آره ما اینیم💀🎀
@Bi_seda_neveshtamat2 March 2026جبران نمیشوی... حتی به موشک های هایپرسونیک. «شهید سیدعلی حسینی خامنه ای»
@Bi_seda_neveshtamat1 March 2026دیروز ابری بود. اما. . . امروز ابری تر است. 🖤~انتقام در راه است حرومزاده های سگیونیست~
@Bi_seda_neveshtamat28 February 2026امشب ۹٠ مادر به جای اینکه کنار بچهشون بخوابن. . . کنار پارچه سفیدشون ضجه میزنن. 🖤(انتقام دختران مظلوم و بیگناهتان را خواهیم گرفت.)
@Bi_seda_neveshtamat17 February 2026هی، جانا. روزگار بدی شده است. هنوز لاله ها کنار علف های هرز میرویند و آدم های باشعور کنار آدم های ابله میسوزند.
@Bi_seda_neveshtamat9 February 2026انقدر خوشم میآد از کسایی که میرن کتابفروشی، به هر کتابی که دست میزنن؛ بر میدارن. مثلا الان من از خودم خوشم نمیآد. 🙆♀️🎀
@Bi_seda_neveshtamat27 January 2026گاهی اوقات گیر میکنم... میان زبان نیش دار و نگاه های محبت آمیزت. 🙆♀️🖐️
@Bi_seda_neveshtamat20 January 2026یه تشکری هم داشته باشیم از «کتاب» 📚های عزیز که دارن یک تنه مارو به سمت ورشکستگی سوق میدن.
@Bi_seda_neveshtamat7 January 2026شاید کتاب بهانه بود...من لابهلای آنها دنبال تو میگشتم.دنبال یه ردپای قدیمی که شاید هنوز باقی مونده باشه.🙃
@Bi_seda_neveshtamat28 December 2025یه زمانی از کسایی خنجر میخوری که روزی خنجرو از تو سینه شون در آوردی.👩🦯