🚦وقتی تحرکات دشمن را فقط یک روز بعد از آتشبس موقت رصد میکنیم متوجه میشویم که چرا رهبری عزیز بهجای "آتشبس" از تعبیر تأمل برانگیز "سکوت صحنهی نبرد نظامی" استفاده کردند.🚀به احتمال فراوان راند بعدی به زودی شروع خواهد شد.
@Jahad5710 April 2026Replying to andشما صحبتهای شهید تنکشیزی رو شنیدی؟بعدهم به نظرت ایران اونقدر ضعیفه که برای مین به چین محتاج باشه؟