10 April 2026
🚦وقتی تحرکات دشمن را فقط یک روز بعد از آتش‌بس موقت رصد می‌کنیم متوجه می‌شویم که چرا رهبری عزیز به‌جای "آتش‌بس" از تعبیر تأمل برانگیز "سکوت صحنه‌ی نبرد نظامی" استفاده کردند.🚀به احتمال فراوان راند بعدی به زودی شروع خواهد شد.
@Big_mattua10 April 2026
Replying to
از فردای آتش بس ۱۲ روزه ترابری ها سرازیر شدن اسقاطیل ولی ۸ ماه طول کشید جنگ شروع بشه! پس اومدن چهارتا هواپیما رو نمیشه آمادگی برای شروع راند بعدی باشه.نظر شما در مورد ۵ تا ترابری چینی که توی همین دو روز نشستن تهران چیه؟ مین ریزی خلیج فارس و تعیین مسیر جدید عبور چی؟ میشد توی جنگ اتفاق بیافته؟
شما صحبت‌های شهید تنکشیزی رو شنیدی؟بعدهم به نظرت ایران اونقدر ضعیفه که برای مین به چین محتاج باشه؟
13:05 - 10 April 2026

65 Views


1 Reply

@Big_mattua11 April 2026
برای مین به چین نیازمند نیست ولی به اتش بس و نبود خطر حمله هوایی قطعا نیازه! ترابری آمریکا همیشه برقرار بوده حتی در حین جنگ والان جو الکی در موردش داده میشه