🚦وقتی تحرکات دشمن را فقط یک روز بعد از آتشبس موقت رصد میکنیم متوجه میشویم که چرا رهبری عزیز بهجای "آتشبس" از تعبیر تأمل برانگیز "سکوت صحنهی نبرد نظامی" استفاده کردند.🚀به احتمال فراوان راند بعدی به زودی شروع خواهد شد.
@Big_mattua10 April 2026Replying toاز فردای آتش بس ۱۲ روزه ترابری ها سرازیر شدن اسقاطیل ولی ۸ ماه طول کشید جنگ شروع بشه! پس اومدن چهارتا هواپیما رو نمیشه آمادگی برای شروع راند بعدی باشه.نظر شما در مورد ۵ تا ترابری چینی که توی همین دو روز نشستن تهران چیه؟ مین ریزی خلیج فارس و تعیین مسیر جدید عبور چی؟ میشد توی جنگ اتفاق بیافته؟
@Big_mattua11 April 2026Replying to andبرای مین به چین نیازمند نیست ولی به اتش بس و نبود خطر حمله هوایی قطعا نیازه! ترابری آمریکا همیشه برقرار بوده حتی در حین جنگ والان جو الکی در موردش داده میشه