حاجی چی بشه #آتش_بس نقض میشه؟ لبنان زدن نشد، باز کپسولهای گاز ترکیدن نشد، ناو امریکایی اومد نشد، پهباد زدن نشد، وسط جلسه به رییس جمهور میگن پاشو فرار کن جنگنده اومده بازم نشد! یکی بگه چی بشه این نقض به حساب میاد! #جنگ_رمضان #اینترنت
20:32 - 13 April 2026

218 Views