1d
الان اينجوريه ك خيليا فك ميكنن چون nشب كف خيابون بودن سوادِ سياسي_نظامي شون تكميل شده اس !!!
ولی بودن کسانی که n سال درس خوندن ، اونم نه تو ایران ، تو آمریکا ، بعد بجای اینکه سرشون تو قرار دادی باشه که دارن امضا می کنن ، سرشون زیر میز لاوروف بود و در بهترین حالت از سر بی سوادی ، ترکمنچای رو کردن تو پاچه ی کشور .
17:14 - 23 June 2026