اگر دکتر سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ رقیب ش مسعود پزشکیان را شکست میداد، امروز (16 خرداد 1405) در کشور چه میشد؟پاسخ خلاصه شده هوش مصنوعی(Cath GPT_Deep Seek_Gemini)
بسیجی تنها :) Replied
@hasaniea6 June 2026اگر دکتر سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ رقیب ش مسعود پزشکیان را شکست میداد، امروز (16 خرداد 1405) در کشور چه میشد؟پاسخ خلاصه شده هوش مصنوعی(Cath GPT_Deep Seek_Gemini)
@CYBORG_IRANI10 June 2026Replying toخداییش نوی این وضعیت بیخیال، اگر به رهبر احترام میزاری بیخیال ، ببین هممون میدونیم ولی بیخیال فعلا هرچیزی به موقع ش وسط زد و خورد انصافا این چیزا چیه آخه
This post was deleted by the post author.
بسیجی تنها :) Replied
@CYBORG_IRANI20 April 2026داداش ، این بنده خدا مدیر ویراستیه😂😂😂
This post was deleted by the post author.
@CYBORG_IRANI20 April 2026Replying toسازمان nsa(آژانس امنیت ملی آمریکا) که بیش از ۱۰۰ هکتار ابر سرور داره برای رصد روزانه ی فضای مجازی ...
This post was deleted by the post author.
@CYBORG_IRANI18 April 2026Replying toپس اوکراین هم نباید کلاش توش باشه چون مال روسیه ست منتطقت رو دوست دارم
This post was deleted by the post author.
@CYBORG_IRANI18 April 2026Replying toاون نوشابه چون درحال حاضر داره از پول خون مردم غزه میاد ولی یوزی که طراحش فقط یه یهودی بوده(نه صهیونیست) و تولیدش مال داخله چرا باید استفاده نکنیم ؟ دمت گرم ، پس اسرائیل هم زمانی نبود و بعدا هم نخواهد بود ما صرفا داریم از اسلحه شون استفاده میکنیم اوکی؟
بسیجی تنها :) Replied
@CYBORG_IRANI9 April 2026Replying toچرا تا الان نزدیک ۱ و نیم روز هیییییچ بیانیه ای از رهبر نیومده؟ مهمترین مسئله ی کشور که الان بین مردم داره دلهره میندازه بحث آتش بسه ! چرا امام چیزی نمیگن؟
بسیجی تنها :) Replied
@user1769060367418 April 2026میدونم نمیتونی نظر بدیامثال تو فقط برای نظر دادن بعد از گفته های رهبری خوبینمثل سلیمان صرد خزاعی که گفت اگ امام حسین خودش مستقیم نظر داد موافق میکنم
@CYBORG_IRANI8 April 2026Replying to andandشماها هم شبیه توابین میشین ، صبر کنین ...همیشه بعد از معرکه از خواب بیدار میشین لامصب چرا خودی میزنی ؟ نصف شبی زده به سرت ؟
This post was deleted by the post author.
@CYBORG_IRANI8 April 2026رهبرتون؟ مگه رهبر شما نیست سید مجتبی؟ یعنی چی ؟ آقای راجی امین ماست و خیلی چیزا رو گفتاما کسی گوش نداد
This post was deleted by the post author.
بسیجی تنها :) Replied
@CYBORG_IRANI23 March 2026Replying to andاعتماد به نفس؟ نه! اعتماد به سقف؟ بله 😂😂داداش گندم اگه اعتمادبهنفس تورو داشت سالی دوبار زعفرون میداد 😉
@Torshakbahay6 March 2026Replying toتو پیام رسان های خارجی از کی نظر سنجی کردین؟😂🤦♂️ ملت که اینترنتاشون قطعه
@CYBORG_IRANI6 March 2026Replying to andنع والاپا از کسی که در تلگرام و اینستاعه در این شرایط انتظار دارید آدم شه ؟
بسیجی تنها :) Replied
@Amir313IR4 March 2026تحفه ها سرود ملی نخوندن،سه هیچ هم باختن😂🤦♂+(ویرشت رو بخون)1 MB
@CYBORG_IRANI5 March 2026Replying toخاک بر سرشون ، بدبختا عقل ندارن که، فقط میفتن دنبال توپ همین ! اینا فک کردن کی شدن؟ گنده شون(طارمی) داره از اون ور دنیا میگه من میخوام بیام ، بعد اینا وسط بازی زنونه فاز بروسلی گرفتن🙄 والا
بسیجی تنها :) Replied
بسیجی تنها :) Replied
@Farmandehientezamifaraja4 March 2026#وعده_صادق 🚨🚨🚨 فوری| ناوشکن آمریکایی توسط موشکهای «قدر ۳۸۰» و «طلائیه» مورد اصابت قرار گرفت✍️ در اطلاعیه شماره ۱۹ عملیات وعده صادق ۴ آمده است:🔹️عملیات موشکی نیروی دریایی سپاه پاسداران علیه یک هدف راهبردی آمریکا در عمق بیش از ۶۰۰ کیلومتری اقیانوس هند با ضربه مقتدرانه اجرا شد. 🔹️در سلسله …Show more
بسیجی تنها :) Replied
@CYBORG_IRANI1 March 2026Replying toپدر جان از صبحه دلم پیش شماست🫠 بیاید جلو دوربین تا دهن ترامپ بی پدر جر بخوره آقا جون ، تورو خدا ...
بسیجی تنها :) Replied
@Farhadfathi11 February 2026مثل همیشه، دو گروه از دیدن صحنههای اتحاد ملی ناراحت میشوند: یکی براندازان و دیگری سوپرانقلابیها.ناراحتی براندازان قابل درک است؛ چون اتحاد مردم حول پرچم ایران، تمام محاسبات آنها را بههم میریزد. اما ناراحتکننده و تأملبرانگیز اینجاست که برخی مدعیان ولایتمداری نیز از اتحاد ملی دلخورند.ره…Show more
@CYBORG_IRANI27 February 2026Replying toببخشیدا ! اینکه اون همه خانم با حجاب رو نشون نمیدن و فقط میرن سراغ بی حجاب ها عادیه؟ چرا؟ما مگه دوست نداریم آدمای خوب ، بیان راهپیمایی؟ چرا ولی چرا با حجابهارو نشون نمیدن؟ برادر یجای کارت میلنگه...
This post was deleted by the post author.
@CYBORG_IRANI21 February 2026Replying toیه تانک بهم نشون بده تا من دیگه این ورا پیدام نشه آهااا فهمیدم ، آفتابه رو با تانک اشتباه گرفته بودی ، اوکی اوکی#قدرت_تریاک ... #ایران #ایران_سرافراز
بسیجی تنها :) Replied
@Fars_news5 February 2026آلمان از ترس تنشها سربازانش را از شمال عراق خارج میکند🔹ارتش آلمان اعلام کرد بهدلیل ملاحظات امنیتی و افزایش تنشها در غرب آسیا، شمار نیروهای نظامی خود در اربیل عراق را بهطور محسوسی کاهش میدهد.