23 May 2026
دوستان من به دلایلی مجبورم یک تایمی از ویراستی برم..خوشحال شدم از اشنایی باهمتون، مشتی و دوست داشتنی بودین..امیدوارم برگشتم باز باشین و بتونیم باهم ارتباط بگیریمبدیی خوبیی دیدین لطفا حلال کنین کوچیک همتونمیاعلی
عژب همه تون باهم میرید عروسیه
06:58 - 23 May 2026

1 Reactions
55 Views