دوستان من به دلایلی مجبورم یک تایمی از ویراستی برم..خوشحال شدم از اشنایی باهمتون، مشتی و دوست داشتنی بودین..امیدوارم برگشتم باز باشین و بتونیم باهم ارتباط بگیریمبدیی خوبیی دیدین لطفا حلال کنین کوچیک همتونمیاعلی
04:41 - 23 May 2026



9 Replies

Profile picture of ‌هیچکس☫🎒‌
@Khudamir23 May 2026
Replying to
خوشحال شدم از اشناییت ایشالا که موفق باشیی

Profile picture of ‌🤚کُمیل🎒‌
@K___m23 May 2026
Replying to
زمانش چقدر کوتاه؟

Profile picture of ‌Cat Secret‌
@Cat_secret23 May 2026
Replying to
عژب همه تون باهم میرید عروسیه

Profile picture of ‌Alien🖤‌
@Alien_023 May 2026
Replying to
کجا میری

Profile picture of ‌𝑀𝑜𝑒𝒾𝓃‌
@Moeinmf23 May 2026
Replying to
ما که جز خوبی چیزی ندیدیمایشالا که بهترینا براتون رقم بخوره

Profile picture of ‌Yasin Goodarzi🖤‌
@OMEGA23 May 2026
Replying to
علی یارتهر جا هستی موفق باشی

Profile picture of ‌دِیلی حافظ | کنکور در کمین است‌
@MoTaRoZa23 May 2026
Replying to
اللهم انا لا نعلم منها الا خیرا

Profile picture of ‌صاآف‌
@TheSAAF23 May 2026
Replying to
رتبه اتو بگو

Profile picture of ‌صابر ~•🏴•~‌
@Saber_agh24 May 2026
Replying to
ای بابا.. ساغر هم رفت.. بای بای.. ☘️