اگه واقعا بخوای انتقام بگیری باید واشنگتن رو بزنی. چون در اثر شکست های پی در پی در منطقه و برای سرپوش گذاشتن به آزادسازی پول های ایران، دوباره دست به چنین اقدامی زد. و الا عربستان که یه بازیچه بیشتر نیست.
@mpirouzfar13 August 2023Replying toاگه واقعا بخوای انتقام بگیری باید واشنگتن رو بزنی. چون در اثر شکست های پی در پی در منطقه و برای سرپوش گذاشتن به آزادسازی پول های ایران، دوباره دست به چنین اقدامی زد. و الا عربستان که یه بازیچه بیشتر نیست.