من نمی دونم چرا بعضی دوستان اصرار دارند با این جماعت اینترنتی بحث کنند به ولله اینا اکثرشون نوجوان های ۱۵ تا ۲۱ ساله هستند که تنها استفاده شون از #اینترنت فقط بابت #سرگرمی هست و به جرأت میگم اکثرا درامدی از نت ندارند.فقط از بچگی یاد گرفتند برای منافعشون از بقیه سو استفاده و #ریاکاری کنند...