9 April 2026
#جنگ_ایران را تبدیل به #جنگ_لبنان کردیم؛و حالا نشسته‌ایم محکوم می‌کنیم!تفاوت ما با عمان و قطر و کشورهای اروپایی چیست که آن‌ها هم مثل ما فقط محکوم می‌کنند؟!!چه کسی این وضعیت را گردن می‌گیرد؟! اگر باز هم نمی‌گویید که همه چیز با آقا هماهنگ است، یکی توضیح بدهدچه کسی مسئول این وضعیت است؟!چه کسی در
تنها کار اشتباهی که توی این جنگ کردیم این بود که جواب اسرائیل رو بعد از آتش بسی که نقض کرد ندادیم! امیدوارم واقعا دلیل منطقی ای پشت این کار سیاسیون بوده باشه.البته الان گفته شده اسرائیل حملاتشو متوقف کرده ولی خب درد و رنجی که به مردم لبنان توی فقط ۱ روز داده با اون همه کشته، چجوری قابل جبرانه!؟
18:18 - 10 April 2026

44 Views