تنها کار اشتباهی که توی این جنگ کردیم این بود که جواب اسرائیل رو بعد از آتش بسی که نقض کرد ندادیم! امیدوارم واقعا دلیل منطقی ای پشت این کار سیاسیون بوده باشه.البته الان گفته شده اسرائیل حملاتشو متوقف کرده ولی خب درد و رنجی که به مردم لبنان توی فقط ۱ روز داده با اون همه کشته، چجوری قابل جبرانه!؟