دوستان بابا این بی ادبی نیستاشتباه تایپیه د کنار پ هستش توی کیبرد امیدوارم فقط همین دونفری که پیام دادن متوجه نشده باشن
ـ تروما داری؟ـ خیلی پارمحالا فهمیدی چرا؟
00:20 - 2 June 2026

34 Reactions
548 Views


1 Reply

Profile picture of ‌عـــــ𝖆𝖑𝖎ــــلی☫‌
@ClassifiedAli2 June 2026
منظورم از اشتباه تایپی اشتباه تایپی تعمدیه🙃🫩