2 June 2026
دوستان بابا این بی ادبی نیستاشتباه تایپیه د کنار پ هستش توی کیبرد امیدوارم فقط همین دونفری که پیام دادن متوجه نشده باشن
ـ تروما داری؟ـ خیلی پارمحالا فهمیدی چرا؟
منظورم از اشتباه تایپی اشتباه تایپی تعمدیه🙃🫩
00:36 - 2 June 2026

2 Reactions
61 Views