دوستان بابا این بی ادبی نیستاشتباه تایپیه د کنار پ هستش توی کیبرد امیدوارم فقط همین دونفری که پیام دادن متوجه نشده باشن
ـ تروما داری؟ـ خیلی پارمحالا فهمیدی چرا؟
2 June 2026دوستان بابا این بی ادبی نیستاشتباه تایپیه د کنار پ هستش توی کیبرد امیدوارم فقط همین دونفری که پیام دادن متوجه نشده باشنـ تروما داری؟ـ خیلی پارمحالا فهمیدی چرا؟