#چماق و #هویج همزمان، سیاست #شیطان_بزرگ و ... که هویج را با اشتهاء میخورند و چماق را هم میخورند و دومی را توجیه میکنند تا هویج خوشمزه را از دست ندهند؛ اینقدر بدبخت!
1d#چماق و #هویج همزمان، سیاست #شیطان_بزرگ و ... که هویج را با اشتهاء میخورند و چماق را هم میخورند و دومی را توجیه میکنند تا هویج خوشمزه را از دست ندهند؛ اینقدر بدبخت!
البته من زورم همون هویج و ازونا بود. کاربرد چوبینش غالب شد بر ادبیاتِ سخیفِ در ضرورتِ ابتذالِ حقیر!