اگه بعد از اینکه ننگ نامه برجام رو تنظیم و به کشور تحميل کردی، آویزونت کرده بودیم،. حالا بازگشایی کامل #تنگه_هرمز رو با پر رویی اعلان جهانی نمیکردی. پ. ن : مردم مسخره شما نیستند.. #ابن_برجامه #عراقچی
16:53 - 17 April 2026



3 Replies

@user16828476326417 April 2026
Replying to
به تو چه فضولی میکنی مرتیکه

Profile picture of ‌جواد اموزگار‌
@Javadamozegar17 April 2026
Replying to
اتفاقا کاملا هم مسخره هستیم ، نبودیم مسولین حداقل زحمت پاسخگوی به خودشون میدادن

Profile picture of ‌مهراد‌
@Haji140317 April 2026
Replying to
ان شاءالله دروغ هست محاکمه خیابانی توسط ملت خسته شدیم چقدر خون به دل ما کردید به خاطر عشق اپستینی تون حالمون به هم میخوره از اسم مذاکره، کشته بشیم بهتر اینکه که مثل سیب زمینی بشینیم دوباره بعد از ترور آقا همه چی را بدن بره #ننگ_به_مذاکره_با_شیطان این ذلت هست