به تو چه فضولی میکنی مرتیکه
@Javadamozegar17 April 2026Replying toاتفاقا کاملا هم مسخره هستیم ، نبودیم مسولین حداقل زحمت پاسخگوی به خودشون میدادن
@Haji140317 April 2026Replying toان شاءالله دروغ هست محاکمه خیابانی توسط ملت خسته شدیم چقدر خون به دل ما کردید به خاطر عشق اپستینی تون حالمون به هم میخوره از اسم مذاکره، کشته بشیم بهتر اینکه که مثل سیب زمینی بشینیم دوباره بعد از ترور آقا همه چی را بدن بره #ننگ_به_مذاکره_با_شیطان این ذلت هست