17 April 2026
اگه بعد از اینکه ننگ نامه برجام رو تنظیم و به کشور تحميل کردی، آویزونت کرده بودیم،. حالا بازگشایی کامل #تنگه_هرمز رو با پر رویی اعلان جهانی نمیکردی. پ. ن : مردم مسخره شما نیستند.. #ابن_برجامه #عراقچی
اتفاقا کاملا هم مسخره هستیم ، نبودیم مسولین حداقل زحمت پاسخگوی به خودشون میدادن
18:04 - 17 April 2026

24 Views