خطیب امشب مسجد گوهرشاد بودند، یک ساعت منبرشون به این اختصاص داشت که مردم نباید خسته بشند، 110 شب آمدند و تا وقتی ولی فقیه نفرموده باید صحنه رو حفظ کنند، بعد از منبر رفتم محضرش ن و پرسیدم: آیا #خبرگان_رهبری و #شورای_نگهبان نباید ورود کنند، نمیتونند مسئولین رو به باز کردن #مجلس ملزم کنند؟!
با ناراحتی و تندی گفتند: من یک ساعت حرف زدم دیگه حال حرف زدن ندارم!! خلاصه اینکه رعیت! 500 شب دیگه هم بیاید ولی حضرات بعد از یه ساعت منبر رفتن تکلیفشون ادا شده. #ازماست_که_برماست#شعام#خبرگان