بین این همه دستگاه اطلاعرسانی وامنیتی،دستگاهی وجودندارد که صفر تاصد واقعه #بیمارستان_قم رابرای مردم توضیح دهد؟آیا حتما بایدفتنهای اتفاق بیفتد تا بعدا مردم متوجه شوندکه ماجرا آنطورکه دشمن روایت کرده نبوده؟مگررهبری درتعریف #جهاد_تبیین نفرمودند:(دشمن به دنبال"درابهام نگه داشتنِ افکارمردم" است) ؟
