نمیشه اینقدر زود خودشون رو نشون بدن
باید به نیروهای امنیتی کشورمون اعتماد کنیم همونطور که از ایران دفاع کردن و پیروز شدیم حتما توانایی دفاع از رهبری هم دارند چرا نداشته باشند؟دیدن ایشون هم برابر با پایان دادن به تمامی شایعات بی اساس هست! بد میگم؟
Replying to andرهبرمون در دید عموم قرار بگیرن میشهدوباره میزننشونهرچقدر هم قوی باشیم بازم میزنن
Replying to andباشه در دید عموم قرار نگیرنیه فایل صوتییه فیلمیه مصاحبهاینا که خطر ندارهمن دارم به لایه های بیشتری از نفوذ دشمن مشکوک میشننکنه خدای نکرده زبونم لال ایشون تحت اسارت دشمن باشن؟😔😔
Replying to andشما الان بیشتر مشکوکید که بخواید تو دل مردم رو با حرف های بی ربطتون خالی کنید
Replying to andبیا صحبت کنیم ببینم کی مشکوکه من یا شمابا رهبر من چیکار کردین؟کجا هستن ایشون؟روزگارتونو سیاه میکنیم اگه بلایی سرشون بیاد
Replying to andوالا از رهبرتون اگر منظورت سس خرسیهتا جایی ازش خبر داریم زنشو فرستاده پیش نام مورلی خودش تنها مونده
Replying to andرهبر من آسید مجتبی هستنولی رهبر تو قطعا نتانیاهوی کودک کش و حرومزاده استچون اطلاعاتت درمورد نفوذیا بیشتر از دستگاه امنیتی کشورهاسرائیلی کثیف
Replying to andداری اون روی خودتو نشون میدی ها😂مشخص شد جد بزرگت بی بی بیناموسه😂