حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
@Moerez11 May 2026Replying toاز خودشون هم هیچ تفکر و ایدهای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
@DastKhat13 May 2026Replying to andیعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
@Hediye_x_you13 May 2026اینترنت پرو هم فقط برای کساییه که کارای بین المللی میکنن، اگه میبینی کسی دارتش که نیازش نداره میتونی گزارشش بدی که الان طلبکار نشی، درمورد بقیه شعرات هم میتونی یه سرچ بزنی ببینی چه چرت و پرتایی داری تفت میدی.
@DastKhat13 May 2026Replying to andشما همین الان میتونید خیلی قانونی کانفینگ بخری ۵۰۰ هزارتومان هر گیگ قاونی هست و در یک درگاه مجاز به صورت ریالی پرداخت کنی.جون مردمم به خطر نمیفته دیگه چون پول دادی مشکلی نیست .شما ادم ها ی دهن دریده به جای هر توضیحی فقط بددهنی بلدید
This post was deleted by the post author.
@milad_taghipour_bi14 May 2026Replying to andand😐😐فازت چیه عزیز ؟می خوام vpn بخرم نیازم دارم 🤌🏻آدرس سایت لطف کن من حتی داخل دایرکت هم بهت پیام دادم گفتم لینک سایت رو لطفا برام بفرست