11 May 2026
حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
از خودشون هم هیچ تفکر و ایده‌ای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
10:05 - 11 May 2026

3 Reactions
145 Views


2 Replies

Profile picture of ‌خط‌
@DastKhat13 May 2026
Replying to and
یعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more

Profile picture of ‌خط‌
@DastKhat13 May 2026
Replying to and
ایده های شما عمر و زندگی ما رو به آتش کشیده مردم خسته اندمردم ضعیف شدند مردم فقط کسانی که در خیان اند نیستند.شما ایده ندارید فقط قدرت دارید و حرف زور