حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
@DastKhat13 May 2026Replying to andیعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
@DastKhat13 May 2026Replying to andایده های شما عمر و زندگی ما رو به آتش کشیده مردم خسته اندمردم ضعیف شدند مردم فقط کسانی که در خیان اند نیستند.شما ایده ندارید فقط قدرت دارید و حرف زور