جناب دکتر منظور آیا فقط حقوق بازنشستگان باعث تورم می شود ؟یا هزینه های سرسام آور دولت ؟ چراتا به همسانسازی حقوق بازنشستگان می رسید بحث تورم راپیش می کشید مگه تکلیف قانونی شما دربرنامه ششم نبوده؟ چرا به قانون خودتان تمکین نمی کنید؟ چراچرا؟
@user16747485174513 December 2023Replying toجناب دکتر منظور آیا فقط حقوق بازنشستگان باعث تورم می شود ؟یا هزینه های سرسام آور دولت ؟ چراتا به همسانسازی حقوق بازنشستگان می رسید بحث تورم راپیش می کشید مگه تکلیف قانونی شما دربرنامه ششم نبوده؟ چرا به قانون خودتان تمکین نمی کنید؟ چراچرا؟
@AliMohammadRajabi13 December 2023Replying toفعلا بنا ندارید؛ یعنی ممکنه که بعدا بنا داشته باشید این کار را بکنید. لطفاً قبلش بنا داشته باشید تا حقوق و دستمزد مردم رو متناسب با میزانی که بنا دارید اصلاح کنید، اصلاح کنید.
@Amirhossein_hosseini_ir13 December 2023Replying toسلام و خداقوت بر شماانشالله همیشه در سمت مردم بمانید
@Ebrahim57113 December 2023Replying toآقای منظور کدام اصلاح کدام حمایت گوشت کیلویی ۵۰۰ هزارتومان و مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومان منظورتان است خیلی خوب اصلاح کردید. تقریبا سه سال از عمر دولت گذشت برای:تورم کمر شکن چکار کردید .آیا شما با ماهیانه ۱۰ میلیون می توانید زندگی کنید نه بخدا چوم شما با حقوق نجومی شرمنده زن بچه تان نیستید غمی:ندارید .
@MF_A8013 December 2023Replying toاحسنت به شما آقای دکترآقای دکتر بزرگترین ناترازی کشور که باعث کسری بودجه و ناتوانی دولت در پرداخت ها شده ، #جهانی_سازی_قیمتهای_مواد_اولیه میباشداگر مواد اولیه به قیمت داخلی به ریال فروخته شود هم برای قدرت خرید مردم خوب است هم برای تولیدکننده که بتواند رقابت کند#مطالبه
@Rezamahmoodi13 December 2023Replying toدرود و خدا قوت بر شما جناب دکتر منظور، برنامه و ایستادگی شما در موضوع عدم گران سازی انرژی مصداق عمل به مهار تورم و کمک به رشد تولید و شعار است ، مردم همین که ببینند مسئولی به حرف حضرت آقا توجه و عمل میکند و در برابر فشارها کوتاه نمیآید قطعا امیدوار تر و دل گرمتر میشوند🙏
@Yaghin_11013 December 2023Replying toخیلی عالیهمونطور طور که فرمودید منظورشون از اصلاح قیمتها، بالا بردن قیمت هاست یعنی گران کردن بهتره از واژه اصلاح قیمتها که بار مفهومی مثبت داره ، ولی رهزنِ ، استفاده نکنیم
@vahidarg13 December 2023Replying toافرین باید بریم سمت انرژی هسته ای و خودروهای برقی...لطف کنید با اقتدار این بورس کالا و دلاری فروشی را هم حذف کنید.پتروشیمی و فولاد را دوباره ملی کنید#دلارزدایی_داخلی#تعطیلی_بورس_کالا
@En_Gholami13 December 2023Replying toاگر تغییر قیمت انرژی "اصلاح" است، خوب اصلاح کنید،اگر افساد است، چرا میگوئید اصلاح !؟گرچه خودتان هم میدانید تثبیت نرخ انرژی در شرایط کاهش ارزش ریال، مصداق انتقال مشکل به آینده است و ریسک امنیتی را روز به روز بیشتر خواهد کرد.
@h_n_boroujeni852813 December 2023Replying toسلام جناب منظور عزیز ....شوینده ۲۰ درصد گران شد ..به طبع آن اجناس دیگری گران میشوند ...این گرانیها پدر مردمو در آورده .جریان مالیات سال آینده چه خواهد شد ؟مالیاتها بر سفره ی مردم زجر راونصیب میکند یا مردم اذیت نمیشوند؟کسب و کارها دوهفتس خوابیده خبری نیست این گرانیهای سر از خود کارخانه ها برای چیست
@h_n_boroujeni852813 December 2023Replying toاگر انرژی هم گران کنید که واویلا..گرانیها در زمان دولت روجانی پدر مردمو در آورد ...الانم شاهد افزایش قیمت شوینده ها هستیم ..افزایش کیک وکلوچه و نوشابه هستیم .افزایش دلستر خوراکیها ...یهویی ۲۰ درصد میزارن روی قیمت بعد ۲ درصد میخوان تخفیف بدن .مردم تحقیرکردن ندارن .از یکجایی جلوگیری کنید..توان نداریم
@h_n_boroujeni852813 December 2023Replying toآقای منظور اگه میخواستیم گرانیهارو داشته باشیم که خوب همون دولت شیخ بنفش کافی بود ...دولت مردمی نباید بگذارد یک عده اختلاسگر و پولدار که کارخانه دارند خون مردمو در شیشه بکنند...انقلاب کردیم بهتر باشیم نه زجر بکشیم ..انقلاب خمینی کبیر رو خراب نکنیم
@Mohammadsaman213 December 2023Replying toدولت روحانی و دولت رئیسی در راستای منافع ثروتمندان و مرفهین بی درد، املاک و مستغلات ثروتمندان را دردهک بندی لحاظ نکرده و این بزرگترین ظلم مدیران وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به قشرمتوسط و ضعیف جامعه استتعارض منافع مدیران وزارت رفاه باعث شده ماهیانه #صدها_میلبارد_تومان به جیب ثروتمندان واریز شود.
@Mohammadsaman213 December 2023Replying toماهیانه صدها میلیارد تومان از منابع بودجه عمومی بیت المال به ناحق به عنوان یارانه نقدی به جیب ثروتمندان و مرفهین بی درد واریز میشود.دلیلش اشتباه فاحش مدیران وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ،در لحاظ نکردن ارزش املاک و مستغلات ثروتمندان در دهک بندی جامعه است.#تعارض_منافع#دهک_بندی_غیرمنصفانه
@Mmoralam13 December 2023Replying to"فعلا "یعنی اینکه:گران سازی دیریازودداره اماسوخت وسوزنداره، فریب بزرگ علم اقتصادچنان ترسی درعمق ذهن ودل مسئولین بینوا کاشته که جرات هرگونه تصمیم سازی و تصمیم گیری قاطعانه را ازآنهاگرفته، تاکی وکجاقراره اسیراین شمشیر داموکلس (نسخه های اقتصاددان زان های مکتب گران کن)بمانیدبابامرگ یکبار،شیون هم یکبار
@user1672399738313 December 2023Replying toجناب دکترمنظور،همسان سازی قیمت ارزوآزادسازی قیمت نان وگوشت حالاحالاهابایددرس عبرتی برای نظام اقتصادی کشورباشدکه زندگی وسفره مردم را برخواسته های مافیای زیاده خواه گره نزنند
@user1672399738313 December 2023Replying toبه عنوان یک ایرانی ازهمه تلاشهای صادقانه شماودولت تشکرمیکنم
@Meshkat_n7213 December 2023Replying toکاش لااقل به این حرف افتخار نکنید... بودجه را با کسری و درآمد موهوم بستن یعنی تورم...انتقال اصلاح مشکل یعنی شوک تورمی. ببینیم با این دست فرمان به کجا خواهید رسید.