سلام جناب منظور عزیز ....شوینده ۲۰ درصد گران شد ..به طبع آن اجناس دیگری گران میشوند ...این گرانیها پدر مردمو در آورده .جریان مالیات سال آینده چه خواهد شد ؟مالیاتها بر سفره ی مردم زجر راونصیب میکند یا مردم اذیت نمیشوند؟کسب و کارها دوهفتس خوابیده خبری نیست این گرانیهای سر از خود کارخانه ها برای چیست