میفهممت واقعا ... چرا مردم عقب مانده شدننن ؟ من کل میکاپم یه رژه میگن ادایی ! 🔪😭 کدوم ادا اخه ؟ چی درباره میکاپ اداییه ؟
@JDMBG24 May 2026Replying to andandمیفهممت واقعا ... چرا مردم عقب مانده شدننن ؟ من کل میکاپم یه رژه میگن ادایی ! 🔪😭 کدوم ادا اخه ؟ چی درباره میکاپ اداییه ؟
@JDMBG24 May 2026Replying to and 3 othersاینم خیلی میگن بهم :) من ظرف شستنی یه لایه کرم و اینا میزارم بعدش دستکش نایلونی بعد دستکش عادیی 😭😂 ادا تکمیل
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Yourgod324 May 2026Replying to and 5 othersجدی من با تاید شستم خیلی از پسرا شستن اصلا پسری که یبار سرشو با تاید نشوره مرد نمیشه 😀💔
@Deactivated_account24 May 2026کپتن گیس بریده، اسپایدر غم به علی اگه با تاید بشورین شماها😭😭😭😭😂
@nasim80524 May 2026Replying to and 7 othersحالا پسرا رو نمیدونم ولی من واقعا یبار با تاید سرمو شستم