و من از دور به چشم تو قناعت کردمبارها رفتم و برگشتم و عادت کردمتا که از روی خودم روی بریدم دیدمپیش چشم همه از چشم تو صحبت کردمبارها سخت نگاه تو مرا ریخت بهمارگ بم بودم و هربار مرمت کردم#شعر
20:11 - 5 June 2026
Poetry and memoirs

3 Reactions
103 Views


1 Reply

Profile picture of ‌وقت گذرانی‌های یک نویسنده‌
@ImWriter5 June 2026
Replying to
بی‌سبب نیست که با دیدن رویت هر باراز دل عاشق خود باز حکایت کردم