ولی من..شیرین ترین خطوطی که ازش گذشتم..همین قدمایی بود که باهاش حد و مرز دوست داشتنتو رد کردم.._سلام برسرزمین عزیز و محترمِ مهران
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
@Deldadeh13525 May 2026Replying toازپارتیاستفادهکنیم؟مثلاحضرتمادر؟(:نمیدونم،احساسمیکنممادرهمازمدلخورن...
@Deldadeh13519 May 2026Replying toشماهمیشهباعثِلبخندِمنمیشید:))خداحفظتونکنه✨️انشاالله،بادعایشما.
@Missing17 May 2026Replying toاولا که دخترجونم اون زنبورِ بی عسلهدوما ینی الان کلللل رگ و ریشه منو به خاطر یه عیدی زیرسوال بردی؟!
@Deldadeh13517 May 2026Replying toمیدونمعشقم،برایاینکههمخوانیداشتهباشه،گفتمبیعمل.منظورتچیه،مزاحبود،جهتاینکهامسالاززیرعیدیدرنری؛
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
@Missing15 May 2026اردیبهشتِ پر از اکلیل✨✨✨@Hana2007 @Deldadeh135 (نیکو ام که جاش خالیه💔)
@Deldadeh13515 May 2026Replying to andandایخدا،قربونتوبرممنخوشگله:)واقعاروز اکلیلیایبودکنارت؛وشباکلیلیتریشدوقتیوسطاحمدآبادآبرونموندبرام😔😂🎀البتهکهچونشمارودیدم،بههمهچیمیارزید،حتیبیآبروشدن✨️
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
@Deldadeh13513 May 2026Replying toشماییکههمیشهمیگفتیعقدمعیدغدیرنجفباشه:)امیدوارمامسالعیدغدیرامامعلی(ع)بهتونچشمروشنینجفهدیهبده:)✨️بهشرطاینکهقولبدیخیلیدعامکنی؛
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
@Mimkaf3158 May 2026دوست دارید کنار کدوم شهیدازتون یاد کنم ، اسم شهید رو منشن کنید🌱گلزارشهدای بهشت زهرای تهرانم
@Deldadeh1358 May 2026Replying toشهیدمحمدحسینِعزیزی:)وسردارحاجیزاده...اجرتونباحضرتمادر،التماسدعا.
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
@shakiiba23 April 2026Replying to
Replied
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
This post was deleted by the post author.
@Deldadeh13531 March 2026تاییدمیکنمواقعاعکسشخوشگلبودمنممیخواستمبگمبردارآخهمنغیرتییییمروت😂🎀
@Missing31 March 2026Replying to andآره امتحان داشتیم ولی هیشکی نمی خوند آخرشم کنسل شد😔💔😂نیکو هم نمی زاشت شبا بخوابیم بنجنس.
@Deldadeh13531 March 2026سعیمیکردمبخونمولینمیتونستم.خداییبرایمنونیکوکهشبزندهداریمخاموشیِاونجاعذاببود.
@Deldadeh13531 March 2026شبخیلیقشنگه،چطوردلتمیادبگذریازش؟
@Hana200731 March 2026Replying to andنه نه منظورم به شما نیست شما که خانوم بودی بانو:) هانی خانوم رو میگم که علی علی میکرد و سوت بلبلی میزد😔😂
@Deldadeh13531 March 2026آهاااا😂قاطیشدمتوجهنشدمقربونتبرممم.وایهانیهروارهموافقم،واقعااضطراباجتماعیشزیرصفرههروقتمیرمعکاسیسعیبهخودممیگممثلهانیهباش،ولینمیتونم🙂😂یهموکبباهمرفتیم،راهنمایزائربود،میرفتمیگفتمیخواینراهنماییتونکنم؟😭😂…Show more
@Missing31 March 2026Replying to andاووو تو که از اضطراب اجتماعی با من صوبت نکنننچه حرفا دیگه اونجوریم نیستم کههه😔😭😂واییی اونو هیچوقتتت یادم نمیره خیلی خوب بود با اون قیافه ها چقد تیکه انداختن بهمون🫠😂
@Deldadeh13531 March 2026منهربارمیرمعکاسی،مامانم:خجالتنکش،سوژهخوبدیدیبروجلو،عکاسیکهخجالتبکشهبههیچجانمیرسه.تازهشدماین،بهنظرمپیشرفتخوبیه✌️اضطراباجتماعیمنزدیکصفره😂
@Hana200731 March 2026Replying to andنه نه منظورم به شما نیست شما که خانوم بودی بانو:) هانی خانوم رو میگم که علی علی میکرد و سوت بلبلی میزد😔😂
@Deldadeh13531 March 2026ازخانومبودنامبهشبگوحنایقشنگم.
حبیبةالحیدر¹³⁵ Replied
@Deldadeh13531 March 2026منظورشواضحهعزیزممنهمیشهخانومم.